Een corona-update van Relaxy

Beste uitbaters,

Verdorie, allez, miljaar. We beschrijven even de  – vriendelijkere –  vloekwoorden die we gebruikten tijdens én na de persconferentie van de Vlaamse regering. Net als jullie stelden we ons al snel de volgende vraag: hoe gaan we dit opnieuw doen?

 De timing kon alvast niet slechter. Het wordt kouder, donkere dagen zijn op komst en meer dan ooit hebben we nood aan warmte, comfort en geluk. Stuk voor stuk belangrijke dingen die jullie zaken kunnen bieden.

Het coronavirus ontziet niemand. De dagelijkse stijging van de cijfers en bijhorende ziekenopnames zijn statistieken van menselijk leed, daar komt nu de sluiting van verschillende sectoren bij. Opnieuw de deuren dicht, hopelijk nooit de boeken toe.

Wat kan Relaxy voor jullie doen?

Als Relaxy willen we nu stappen zetten en het gesprek aangaan met de beleidsmakers. Tijdens de eerste golf hadden we – samen met verschillende sauna’s – contact met de overheid en ook dat blijven we nu doen. Er zijn gesprekken lopende en we hopen jullie snel meer duidelijkheid te kunnen bieden.

Maar nu richten we ons, hoe moeilijk dat nu lijkt, weer op de toekomst. Welke stappen kan je als uitbater zetten de komende weken? Hoe kan je in deze periode voor de broodnodige future business zorgen?

Eén ding weten we alvast zeker: de dag dat de deuren weer open mogen, zullen de klanten klaarstaan. Hen zullen we niet teleurstellen. Daarvoor kan je op Relaxy rekenen.

Online cadeaubonnen via Wij Komen Terug

 Online cadeaubonnen verkopen voor je zaak is een digitale oplossing tijdens een gedwongen sluiting als deze. Klanten kopen online een cadeaubon voor jouw zaak en kunnen die inwisselen voor een bezoek zodra je weer opengaat. In de tussentijd zijn de extra inkomsten voor jou om de lopende kosten te financieren.

Beschik je nog niet over een cadeaubonnensysteem? Neem dan een kijkje op www.wijkomenterug.be, een initiatief van Kivalo!

De Relaxy First Minutes

 De terugkeer van de Relaxy First Minutes: het Relaxy-concept dat tijdens de lockdown massaal werd opgepikt. Het is simpel: klanten boeken via Relaxy hun bezoekje, en maken er als één van de eersten na de heropening gebruik van.

Zodra we zicht hebben op een heropeningsdatum, zorgen we ervoor dat klanten weer first minutes kunnen boeken.

Heb je zelf nog vragen?

Op dit moment is de situatie – opnieuw – verre van duidelijk. Als privé-wellness die overnachtingen aanbiedt moet ik sluiten, maar hotels niet? Waar ligt het verschil? Wanneer kan ik weer perspectief verwachten? Zijn er steunmaatregelen op komst?

Bij Relaxy blijven we bereikbaar voor deze vragen. Hebben we altijd antwoorden klaar? Helaas, daarvoor zijn we zelf – vaak- ook vragende partij. Naar jullie luisteren en met jullie meedenken, da’s nooit moeite te veel. Je bereikt ons via info@relaxy.be

Afsluiten doen we met een hoopvolle boodschap in onzekere tijden. Hou vol. Elke dag komen we weer dichter bij de (tweede) heropening én de terugkeer van bezoekers. Wees gerust, ook zij wachten vol ongeduld. Daarvoor zijn jullie te belangrijk.

Blijf gezond.

Je vrienden, en trouwe supporters, van Relaxy

Deel deze post:

Recente artikels